Re: Jak rozpoznać, czy zasilacz obsługuje ACPI?

Autor: dome (dome_at_pepperoni.fm.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 10:35:05 MET DST

> w stanie STR chyba :)

Tak, o to właśnie mi chodziło, nie o zrzucanie pamięci na dysk.

> mus miec minimum chyba 500mA na lini 5V Sb (stand by lub podobnie
oznaczone)

Niestety, nie jest to warunek wystarczający. Mój stary zasilacz 230W miał
mniej prądu na tej linii, a obsługiwał STR. Nowy 300W ma jeszcze więcej, a
nie obsługuje.

Przyczyna leży zatem gdzie indziej.

> sa tez standardy ATX 2.01 itp ale nie wiem jak i co -> zobacz na strone
> intela bo to on zrobil chyba atx.

Po dokładnych oględzinach nalepek zobaczyłem, że stary ma własnie podobny
napis: "ATX 2.??" - nie pamiętam ostatnich cyferek, a nowy nie, więc chyba o
to chodzi.

Dzięki wszystkim za pomoc w naprowadzeniu na rozwiązanie. Teraz przydałoby
się jakoś sprytnie wymienić w sklepie...

--
Marcin "dome" Dąbrowski, Wrocław
email: dome_at_pepperoni.fm.pl, ICQ NO 49922888