Re: Jak rozpoznać, czy zasilacz obsługuje ACPI?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 13:23:21 MET DST

Użytkownik "dome" <dome_at_pepperoni.fm.pl> napisał w wiadomości
> No właśnie - będę kupował nowy zasilacz i chciałbym wiedzieć, czy będzie
mi
> podtrzymywał pamięć w stanie hibernacji. Jak sprawdzić (bez testowania
> oczywiście) czy tak będzie? Czy są jakieś tajemne oznaczenia tego typu
> zasilaczy?

w stanie STR chyba :)

mus miec minimum chyba 500mA na lini 5V Sb (stand by lub podobnie oznaczone)

zobacz w instrukcji do plyty - moja ma opisane ile chce mA w tym trybie !

Moj zasilacz daje 1A na lini 5V SB wiec jest ok.

sa tez standardy ATX 2.01 itp ale nie wiem jak i co -> zobacz na strone
intela bo to on zrobil chyba atx.