Re: internet przez komorke...

Autor: Zhan (arturm_at_polnet.cc)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 09:34:56 MET DST

> nope
> jezeli jest widziany przez laptopa to znaczy ze chodzi
> poprostu musisz wybrac ze uzywasz monemu nokii do polaczenia

kurcze niestety nie mam teraz sprzetu przy sobie wiec bede mogl pokombinowac
jak bede u klienta...
problem w tym, ze przy probie polaczenia dialup mialem komunikat, ze brak
sygnalu polaczenia.
czy ten modem z nokii trzeba jakos instalowac?
w systemie jest jakis modem softwarowy, ale nie wiem czy to ten z komorki
czy ten wbudowany w komp...