Re: Nagle resety kompa

Autor: Henry\(k\) (henrico_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 07:30:11 MET DST

Użytkownik "Łukasz Drop" <long_at_polychrome.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Od pewnego czasu borykam sie z nastepujacym problemem i nie potrafie sobie
> z nim poradzic ;-((
> Otoz ni stad ni zowad komputer mi sie nagle resetuje.
> Na poczatku resetowal sie Win 98 SE, potem zainstalowalem Win ME i to
> samo.

No cóż... miłego czukania.
Ja też miałem taki numer. Ni wiadomo czemu komp się resetował, ale jak był
zimny. Jak było chłodniej to potrafił ze 4-5 razy a ten pierwszy to zanim
się jeszcze winda odpaliła. Po nagrzaniu było oki.
W końcu się poddenerwowałem (tak delikatnie mówiąc) i podziennie
postanowiłem odpalać bez jakiejś karty. Najpierw odpaliłem na jednym module
pamięci zamiast 3, na drugi dzień bez modemu a na trzeci bez karty
sieciowej. I to było to. Wiesz, wystarczyło nawet wyłączyć sieciówkę z
panelu sterowania aby było oki. A tak poza tym to sieciówka działała. Teraz
mam nową.

Możesz zacząć od podmiany zasilacza, tak jak pisał przedmówca. A potem...

Pozdrowka
Henry(k)