Re: CD-ROM przyspieszanie

Autor: Aleksander Starczewski (olekstar_at_wp.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 07:31:36 MET DST

Użytkownik Zoltar <zoltar99_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qfbrj$dm6$1_at_news.tpi.pl...
> Mam pytanie jak i co ustawić aby mój CD-ROM działał z prędkością 40x a nie
> 4-6x.
> Słyszałem że trzeba zainstalować sterowniki do płyty głównej, jak to
> ewentualnie zrobić?
> Sorry za lamerskie pytania, ale mam kompa od 2 lat i nigdy tego nie
robiłem,
> ale kupiłem sobie nagrywarkę i chciałbym aby mój CD czytał szybciej niż 4x
> Dzięki za wszystkie ewentualne podpowiedzi
>
> Zoltar

Ja bym proponował podnieść mu napięcie na wejściu o 300% :-)) Acha bardzo
ważne, jak już przeżyje, i będzie chodził jako 40x to proponuję wymienić
taśmę na 80 żyłową - tak, żeby nie tworzyć wąskiego gardła :-)
Pozdrawiam