Re: ATI Radeon VIVO + monitor z minimalna czestotliwoscia pionowa >50 Hz

Autor: Wojt (rwxrwx_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 19 Oct 2001 - 02:57:20 MET DST

WiktorM wrote:
[...]
> Mam zatem pytanie do użytkowników tej karty. Jak to przejście obrazu z
> monitora na telewizor jest rozwiązane? Czy komputer restartuje zanim obraz
> pojawi się na telewizorze i z powrotem - gdy wraca tylko na monitor?
> Sorry za głupie pytania, ale nie miałem okazji jeszcze tego przetestować.
> Krótko mówiąc: czy da się tak korzystać z VIVO, by nie uszkodzić takiego
> monitora (wyłączając i włączając go w odpowiednim momencie)?

Nie ma problemu, najeżdżasz kursorem na ikonę dualview, monitor off,
kliknięcie i jest obraz na tv. Wcześniej trzeba włożyć wtykę video-out,
inaczej ikona nie będzie aktywna.
BTW NEC powinien bez problemu działać na 50Hz, mam 15" monitor tej firmy
z podanym odchylaniem pionowym 55-120Hz. Działał b.dobrze w 50Hz (tyle
było w osd).

Wojt