Re: siec z kablowki - pare pytan

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 23:51:50 MET DST

> Niestety tylko dla WYBRAŃCÓW!
> Jestem abonentem AC od momentu jej powstania,
> mieszkam w centrum Pragi o net dopytuję się
> od 3 lat i za każdym razem słyszę "może w przyszłym roku!"

Nie polecam dzwonienia pod 0801 (czy 0800) - nie pamietam .Idz do nich
osobiscie .Sa na Al. Niepodleglosci - obok stacji metra Raclawicka. Tam ci
dokladnie powiedza jakie sa REALNE plany na twoim osiedlu.
Chodzi o to, ze jak szukalem lacza do roboty -dzwonilem do nich pod 0800
(czy 0801) i powiedziano mi, ze raczej nie wczesniej, niz za 2 lata, no to
przy okazji spytalem o adres domowy - powiedziano mi, ze za rok - byc moze,
ale NAPERNO nie wczesniej. Pozniej jeszcze sasiad dzwonil - uzyskal podobna
info. Jednak po 2 tygodniach ! przyszedl do mnie do domu gosciu - agent
astercity i sam zaproponowal mi internet i kablowke (oni juz zrobili osiedle
i chodzili DO WSZYSTKICH na osiedlu). Zamowilem i dostalem po tygodniu. Ten
otoz gosciu powiedzial, ze pod 0800 nic nie wiedza, co zreszta mi
potwierdzili w biurze ACN.