Re: twardziel czy kontroler - problem

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 22:24:32 MET DST

Niejaki(a) Stanislaw Kepinski <szydas_at_sci.pam.szczecin.pl> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> no zgadles... cos innego na CMD.

hehe :)

> Udalo ci sie kiedys rozwiazac podobny
> problem?

nie. padl zanim zdarzylem ;)

btw: ostatnio kumplowi, ktory go sobie kupil i podpial dysk samsunga
dysk poszeeeeedl :)

> Plyta glowna to DFI na MVP3.

to jest juz raczej bez roznicy, ja mam procompa na bx'ie, na solteku na
kt133 tez nie chodzilo jak trzeba, na kilku innych tez nie.

ogolnie to kontroler jest calkowicie do tylka, podobniez stery ze strony
www.cmd.com pomagaja, ale ja juz nie zdarzylem sprawdzic bo zdechl
zupelnie...

wpierw sie reinstauje w systemie, potem przestaje dma dzialac, potem
urzadzenia podpiete generuja bledy (stylowe bsod w windosie, errory w
logach w antku), potem przestaje widziec urzadzenia system, potem juz
nawet w biosie nie wykrywa.

aha - nie przegrzewal sie, chodzil jak trzeba. do 13 miesiaca od kupna,
podczas gdy gwara to bylo 12miesiecy. tandeta.

nastepny to bedzie promise ata133, jak sie pojawi :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jeremy B. - Fallout2 Dev. (Interplay)__________|