Re: Co sadzice na temeat takiego oto zestawu?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 20:18:32 MET DST

"Wiher" <wiher_at_klub.chip.pl> wrote in message

> ? co to jest? nie widzialem w opisach1 mozesz dac konkterny kod modelu?
microstar ms6330 k7t turbo

> A czy "stare, dobre" thunderbirdy nie beda osiagleen na rynku za pare
> latek?

mysle ze za juz za jakies pol roku bedzie problem

> PS: plytka mam fsb max=185 i mnoznik max 17 wiec cosik mocniejszego sie w
> to wpakuje...

ale plyta nie jest kompatybilna z nowym jadrem
blizyszch informacji abit nie podal

> PS: Skad zdobyc te dane o nowych jadrach prockow???

ze stron producenta oraz roznych serwisow internetowych o hardwere

> Chodzi mi raczej o durgi naped CD,

nie polecam czytac plytek cd na dvd, szybciej padnie

> Mozna zapytac dlaczego?

sa nie drogie, dobre, bez problemowe

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!