Re: Co sadzice na temeat takiego oto zestawu?

Autor: Wiher (wiher_at_klub.chip.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 21:58:23 MET DST

> a co masz zamiar robic na tym kompie

praca biurowa, dwie spore bazy danych, net, divix i mielenie Work unitkow
Seti na potege.
ajk siostra zaplacze to moze jakas gierke zainstaluje, ale to NEI ma byc
maszyna do grania.

> upewni sie czy napewno w przyszlosci bedziesz mogl
> wsadzic w ta plyte palomino bo glupio by byly gdybs przy nastepnej
> rozbudowie sprzetu musial kupowac nowa plyte
> ewentualnie polecam msi k7t turbo

? co to jest? nie widzialem w opisach1 mozesz dac konkterny kod modelu?
A czy "stare, dobre" thunderbirdy nie beda osiagleen na rynku za pare
latek?
PS: plytka mam fsb max=185 i mnoznik max 17 wiec cosik mocniejszego sie w to
wpakuje...
PS: Skad zdobyc te dane o nowych jadrach prockow???

> na pewno potrzebujesz dvd?
> ogladasz filmy conajmniej raz w tygodniu

Chodzi mi raczej o durgi naped CD, a filmy ogladam czesto...
Poza tym Divixy mozna by produkowac...

> polecam z pixelview playTV

Mozna zapytac dlaczego?

--

Wiher, WiWi, Wektor, znany takze jako: wiher_at_poland.com
"Nie zapominaj, ze Wiher to nie czlowiek, tylko Wiher.."