Re: IrDA

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 12:31:44 MET DST

"Crossmen" <adams_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Ktos niedawno podawal mi linki do schematow interjesu IrDa, gdzies to
> zapodzialem. Prosze o pomoc!
> Czy ktos z Szanownych robil sobie taki interfejs i czy mu dziala? Czy
wazna
> jest dlugosc przewodow? Czy potrzebne jest ekranowanie?
> Prosze o wszelkie wskazowki i wytyczne!

http://republika.pl/tomplus/irda.htm

Dziala, dziala. TFDS4500 jest montowany powierzchniowo wiec musisz umiec to
robic (nie jest to znowu takie trudne). Do plyty pociagnalem tak ze 30-40cm
(teraz nie zmierze) przewodow wyciagnietych ze skretki (2 pary) i skrecilem
jeszcze ze soba. Dziala bez najmniejszych problemow.

Raf