Re: Pamieci 1 czy 2 stronne ?

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 12:20:15 MET DST

"Slaby" <dgcracker_at_poczta.fm> wrote in message
> Witam!
>
> Wiem, ze pytanie jest nieco teoretyczne i pewnie to zalezy rowniez od
plyty
> glownej ale interesuje mnie jakie sa zalety/wady pamieci jedno i dwu
> stronnych (ktore chodza na wiekszej ilosci plyt, mniej sie "gryza" itd.

Dwustronne byly wymagane na starych plytach z 32-bitowa magistrala pamiecie.
Po prostu dwustronny to takie dwa moduly 32-bitowe na jednym DIMMie.
Jednostronne maja magistrale full 64-bitowa i wymagaja takiego kontrolera
pamieci. Co do poboru mocy to nie wiem dokladnie ale podejrzewam ze
dwustronne zra wiecej.

Raf