Re: legalni u?ytkownicy nowych tech...

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 17:36:46 MET DST

From: Grzech <grzech2000_at_poland.com>

> do
>
> na temat piractwa powiedziano już zbyt wiele. piractwo to NIE TO SAMO
> co kradzież. dlaczego we wszystkich krajach na świecie sięga
kilkudziesięciu
> procent? dlaczego na 90% stronach webowych są np. nielegalnie zamieszczone
> obrazki? (do którcyh jakas firma ma prawa autorskie?) coś się musi
zmienić.

A czy może mnie ktoś oświecić, dlaczego my w Polsce jesteśmy świętsi od
papieża. Np. w Niemczech od wielu lat można bez problemu kupić używane
oprogramowanie w zupełnie przystępnej cenie a u nas jest to nielegalne, bo
co?. Bo my się staramy o wejście do UE a oni tam już są?

Proszę do wyboru i koloru
http://www.zweitehand.de/anzeigen/ohnetel/frames/2frameg.html , i tak dwa
razy w tygodniu!
I nie jest to gazeta piracka tylko oficjalna sprzedawana w każdym kiosku i
dostępna w Internecie.
Kupno Office`a za 100 DEM (180 zł) to nie to samo co za 2000 nieprawdaż?

Pozdrowienia
Roman K.