ASUS TV-out pytanie

Autor: Olek Sander (olek_at_studiospartan.com.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 15:31:39 MET DST

Allo,allo.
Mam problem z odpaleniem ASUS'a v7100 na televizorni. W
windzie jest niby wszystko ok, twierdzi, ze znalazl telewizor,
a tu nic. Przegladalem wszystkie kanaly milion razy i windy nie znalazlem.
Buuu... Martwi mnie to bo nie mam stacjonarnego odtwarzacza DVD,
tylko w kompie, filmow full, a tu oczy marnowac musze patrzac sie na
malenki, 15" wyswietlaczyk.
Gdyby ktos mogl pomoc, bylbym wdzieczny.
Olo