Re: Blondynce padl pecet...

Autor: Rafał Gwiazda (gwiazdar_at_idc-incenti.com.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 15:22:08 MET DST

<blondie21_at_poczta.onet.pl> napisał(a)...

> Jak juz pisalam, zmienialam bateryjke, a wiec w tym momencie bios zostal
> zresetowany...

> Wiatrak od procka sie kreci, karte graf. mam bez wiatraka.

Sugerowałbym więc aby poruszać trochę kartami graficznymi i innymi w
slotach, najlepiej wykręcić i wysunąć a potem wsunąć i zakręcić spowrotem,
to samo z pamięcią, kablami od dysków i CD-ROM, dobrze by też było procesor
tak potraktować. Oprócz tego sprawdziłbym czy z tyłu obudowy wszystkie kable
są powpinane do komputera, szczególnie kabel od monitora do karty
graficznej. Trzeba wszystkim poruszac po prostu, czym się da. No i postarać
się nie połamać niczego :-)

Rafał Gwiazda