Re: Problem z drugą kartą graficzną

Autor: \(^.V.^\) (amulet_at_interia.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 08:55:23 MET DST

Użytkownik "Janusz - Vahanara" <vahanara_at_olimp.gapp.pl> napisał w wiadomości
> Windows 98 PL (zwykły, nie SE).
>
> Pierwsza karta to Riva m64 na AGP.
> Druga to ATI Rage II+ na PCI.
> Sterowniki prawidłowo(?) zainstalowane.
>
> Każda z osobna pracuje prawidłowo.
> Włożone razem instalują się prawidłowo, ale na tym koniec.
>
> Każda próba wyświetlenia właściwości ekranu
> Właściwości: Ekran
> i przejście do zakładki ustawień
> Ustawienia
> powoduje brak obrazu zarówno na pierwszej (AGP) jak i drugiej karcie.
>
> Po omacku (kilka naciśnięć ESC) przywraca obraz na pierwszej karcie, ale
> [...]
Mialem to samo, mam karte agp Rendition Verite 2200 8M niestety karta ta
pomimo silnego procesora w komputerze nie umozliwia mi ogladanie filmow w
formacie DVX. Postanowilem dolozyc druga stara Virge na PCI sadzac ze na
niej to pujdzie, niestety....
Karty sa razem wykrywane i sie instaluja, sa widziane przez system niestety
po wejsciu w opcje systemu widac ze jest konflikt sprzetowy :(