Problem z drugą kartą graficzną

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 07:39:34 MET DST

Windows 98 PL (zwykły, nie SE).

Pierwsza karta to Riva m64 na AGP.
Druga to ATI Rage II+ na PCI.
Sterowniki prawidłowo(?) zainstalowane.

Każda z osobna pracuje prawidłowo.
Włożone razem instalują się prawidłowo, ale na tym koniec.

Każda próba wyświetlenia właściwości ekranu
Właściwości: Ekran
i przejście do zakładki ustawień
Ustawienia
powoduje brak obrazu zarówno na pierwszej (AGP) jak i drugiej karcie.

Po omacku (kilka naciśnięć ESC) przywraca obraz na pierwszej karcie, ale
mysz już nie działa, nie działa nawet CTRL+ALT+Del.

Dodam, że druga karta nie ma przydzielonego przerwania (a powinna?).
Jeśli tak, to jak jej przydzielić IRQ?

Druga karta interesuje mnie szczególnie ze względu na wyjście TV-Out.

Próby wykonywałem na jednym monitorze po prostu przełączając wtyczkę między
dwiema kartami (druga 17-stka czeka na serwis).

Gdzie tkwi błąd?

P.s.
Brak jakichkolwiek konfliktów IRQ wg systemu.

--
Janusz - Vahanara