dvd

Autor: moomin (moomin_at_astercity.net)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 22:00:27 MET DST

kurde potrzebuje jakiegos programowego kodeka zeby se Kilera obejrzec. A tak
naprawde to nie wiem czego potrzebuje (dlatego na ogolne) tyle ze po 3-5
minutach mi sie pierdoli wszystko i tyle z ogladania....wywala mi napis ze
costam costam TRIAL VERSION costam costam. No to se zainstalowalem FREE DVD
ale gowno to dalo bo bez tego pierwszego programu w systemie to FREE DVD w
ogole plytki nie widzi....

--
dzieki i pozdro
moomin