Problemy z divx-ami

Autor: Miki (mikpo_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 21:36:49 MET DST

Mam taki problemik:
Pod Win ME nie bardzo mogę odtwarzac divx-y.
Sprawdzałem na The Playa, Windows Media Player i VPlayera.
Rezultat jest taki sam: po kilku minutach milknie dźwięk, giną też
napisy (jeśli są ciągnięte z oddzielnego pliku txt) a po jakimś czasie
film zwalnia. Po restarcie windy wszystko powraca do normy.... na chwilę...
Nie mogę też ustawić odtwarzania na TV (karta ma wyjście) -
na TV jest tylko czarny ekran (przed włączeniem odtwarzacza jest
pulpit windowsa)
Zainstalowałem nowe sterowniki do grafiki i muzyki, no i bez zmian :-((((
Co się może dziać?
K7T Turbo z AC97, Duron 750_at_750, 256 MB RAM,
Hercules IIMX z TV-out, dysk 7200 rpm