Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 20:10:21 MET DST

Niejaki(a) Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> w
grupie pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):

> Moj sie wiesza jak go przegrzeje. Wole to niz palenie sie bez ostrzezenia
> ;)

moj tam bez wentyla, sam radiatorek, raz sie wywalil, ale to bylo
spowodawne zerowym przeplywem powietrza w budzie, po godzinei
cpustabtest poleciaaaal :)

> Albo wlozyles do piatego slotu PCI -- tam czasami niektore badziewia nie
> lubia chodzic, zwlaszcza jesli masz cos wpakowane w ISA :)

on byl chyba wsrodkowym PCI od poczatku... ;P a isa bylo puste.
konkluzja - realtek nie dosc, ze nie chodzi na odlegosci >180m, nie
dosc, ze pada, to jeszcze z abitami nie chce chodzic... ;)

> Trzeba bylo poszukac kogos z Abitem SA6 -- ten to ma dosc wyzylowane
> timingi i byle badziew na nim nie pojdzie :)

nie za bardzo takowych znam ;P na i815 to ja widzialem glownie asusy,
shittle, i to chyba wsio. glownie to ja w aemdekach siedze :)

> Mozliwe. Ja ufam tylko 128-kom Infineona, bo moduly 256MB sa juz slabsze
> niestety :(

to byly 256 :) 2x 256... ale pojedynczo tez nie... moze to tez kwestia
roznych napiec dla dimmow na obu plytach? roznica 0.05-0.1V i juz jest
lepiej... hmmm... cusl (chyba) byl w codegenie, a msi k7t w
enlightcie... no to mamy winowajce ;>

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jeremy B. - Fallout2 Dev. (Interplay)__________|