Re: Jaki Dysk twardy??????HELP!

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 20:24:48 MET DST

Maestro / nET#47 zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Mam IC35L040AVER-07 (40GB) i polecam. Szybki i cichy,

Jak cichy ;) ? Bo chyba nie jest na lozyskach olejowych wiec powinien
byc slyszalny (cichy = BIV czy Fujitsu). Bo wlasnie nosze sie z
zamiarem wymiany IBMa DJNA (taki stary model, 13 GB 7200 RPM) na cos
wiekszego i sie zastanawiam nad IC35 bo mam bardzo dobre wspomnienia z
dyskami IBMa, ale zalezy mi na cichym dzialaniu (jedyna halasujaca
czesc komputera w tej chwili to dysk - akurat DJNA jak sie rozkreci to
slychac go w pokoju dalej ;)))

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--