ECS K7vta3 a pomiar temperatury

Autor: Paweł Chrobak (P.Chrobak_at_ds3.uz.zgora.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 16:58:24 MET DST

Mam taki właśnie problem , w biosie oglądam dokładne odczyty
temperatur,napięć, obrotów na coolerach a gdy próbuje zainstalować programik
pod Winde żeby pokazał to ...echo
  Próbowałem VCool ten w zależności od tego jakie czujniki włączyłem
pokazywał 0 albo 145 stopni.
    program Via Monitor dostarczony oryginalnie powiedział,że nie może się
uruchomić ponieważ pomiar temperatury nie został zainicjowany w Biosie, a
Sisoft sandra mówi coś o tym,żeby w biosie włączyś host controler,
przeleciałem cały bios i nie ma tam opcji która mogłaby coś takiego zmienić.
  Czy ktoś sięzetknął z czymś takim ???
    A może ktoś ma też tą płytkę i byłby tak dobry aby to sprazdzić ??