Zworki w stacji FDD

Autor: Matrix (matrix_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 16:54:40 MET DST

Czy ktos moze mnie poratowac jakas rozpiska czy cus?
Nie moge sobie dac rady z napedem. Komputer 386sx. Probowalem juz rozne
napedy a on mi caly czas wyswietla "disk flopy failure' :((

Stacje te dzialaja bez problemow np. na pentium 200 i duron 700

Mam jedna stacje od tego komputera (386)ale ona jest na kipnieta, chociaz
nie wyswietla juz powyzszego komunikatu. Ma jakies zworki stad wnioskuje ze
juz to mi tylko pozostalo. :)

Bardzo prosze o pomoc

Pozdr
Matrix