Re: Wieza - komputer

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 17 Oct 2001 - 15:00:05 MET DST

> A teraz w czym problem - otoz poczytalem ostatnio troche Waszych postow i ku
> mojemu milemu zaskoczeniu dowiedzialem sie, ze aby przeslac sygnal z wiezy
> do komputera mozna polaczyc te urzadzenia poprzez wyjscie sluchawkowe wiezy
> i wejscie line-in w karcie muzycznej. Otoz mam miniwieze JVC MX-J552R i
> chcialbym poprzegrywac kasety audio na dysk twardy komputera ( - potem
> oczywiscie na plyty CD-R ). Niestety, nie ma w niej wyjscia analogowego ( -
> jest tylko cyfrowe wyjscie optyczne z odtwarzacza CD i wejscie AUX ), ale
> [...]

jest pewne wyjście bez skąplikowanego kombinowania z jakimis opornikami. Otoż
piszesz że masz wyjście optyczne jeżeli masz także dostęp do wznacniacza z
takowym wejściem to super - dalej wiesz jak postępować, inne wyjście to mieć
nagrywarkę stacjonarnę z takowym wejściem. Są do także opisy jak zrobić
we/wyjście optyczne dla SB Live! ale nie pamietam gdzie to widzialem. Sposob
ten wymaga dodatkowych urządzen, jak sie je ma to super jak nie to trzeba
pokąbinować wedłog opisów kolegow - dać się da napewno ale aby jakość byla
dobra trzeba sie troszkę pomęczyć.
Pozdruffka
adadur