Wieza - komputer

Autor: Adam Zieliński (adamziel_at_go2.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 21:25:03 MET DST

Witam grupowiczow!
Jestem tu nowy - nazywam sie Adam Z. Mam 34 lata, od 15 lat jestem osoba
niepelnosprawna - na wozku inwalidzkim, po wypadku motocyklowym i
uszkodzeniu kregoslupa szyjnego. Temat komputerow bardzo mnie interesuje,
wiec zostane napewno tu na dluzej.
A teraz w czym problem - otoz poczytalem ostatnio troche Waszych postow i ku
mojemu milemu zaskoczeniu dowiedzialem sie, ze aby przeslac sygnal z wiezy
do komputera mozna polaczyc te urzadzenia poprzez wyjscie sluchawkowe wiezy
i wejscie line-in w karcie muzycznej. Otoz mam miniwieze JVC MX-J552R i
chcialbym poprzegrywac kasety audio na dysk twardy komputera ( - potem
oczywiscie na plyty CD-R ). Niestety, nie ma w niej wyjscia analogowego ( -
jest tylko cyfrowe wyjscie optyczne z odtwarzacza CD i wejscie AUX ), ale
jest wyjscie sluchawkowe! Teraz pytanie - czy jesli polacze to wyjscie
sluchawkowe z wejsciem karty muzycznej line-in to jakosc sygnalu bedzie taka
sama jak przy standardowym wyjsciu analogowym ( np.AUX ) czy gorsza? ( - a
moze w karcie muzycznej zastosowac wyjscie mikrofonowe...? ). I drugie
pytanie - jakim kablem te oba zlacza polaczyc - tzn. z jakimi koncowkami?
 cinch czy mini-jack? - tak naprawde to czym one sie wzajemnie roznia?! ).
Wiem, ze do nagrywania uzywac programu "Cool Edit".
Dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam.
Adam