Re: ECS K7S5A - czy warto?

Autor: MAc (m_bal_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 12:45:47 MET DST

"Piotr Klaban" wrote
> Z wad tej plyty to mozna wymienic:
> - wiekszy rozmiar niz normalnie (304x244, zamiast 304x220)
no fakt, jest duza - w mojej obudowie zostalem tylko z CD ROMEM - bo jest
powyzej plyty
kieszenie na dysk niestety wypadly - za dlugie

> - sa czasem problemy z aktualizacja BIOSu,
Jeszcze nie sprawdzone

> - male mozliwosci overclockingu (mam niewielkie doswiadczenie
> w tej kwestii, inni moze sie lepiej wypowiedza)
oj widzialem www z k7s5a oblutowana cala kabelkami i mikroswitchami
Ja bym sie nie odwazyl, ale jak ktos chce i ma pewna reke...

> - podobno nedzny dzwiek wbudowany w plyte, ale nie wiem
> czy tu chodzi w ogole o dzwiek wbudowany, czy o to,
> ze sama plyta ma kiepskiej jakosci dzwiek
AC 97 - jak to AC

Ladnie chodzi, nie narzekam
MAc