Antena

Autor: Adam Zieliński (adamziel_at_go2.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 23:51:03 MET DST

CZESC
Pisze z nastepujacym problem - otoz mam w pokoju komputer z karta
telewizyjna i wieze z tunerem radiowym - i chcialbym do obu tych urzadzen
podlaczyc jedna antene zewnetrzna siatkowa. Slyszalem, ze jest to mozliwe,
trzeba tylko zastosowac jakas przejsciowke - no wlasnie, ale jaka? Dodam, ze
wieza od komputera stoi w odleglosci 2 metrow. Przepraszam, moze jest to
troche pytanie laickie, ale jak juz pisalem jestem osoba niepelnosprawna, i
rzadko wychodze z domu.
Pozdrawiam.
Adam.