Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: Roman k. (romku1_at_wp.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 20:20:59 MET DST

From: Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>

> No i tu jest wlasnie pies pogrzebany (a juz sie obawialem, ze nikt nie
> zwroci na to uwagi). Nie wiem jak w innych krajach, ale w Polsce, zeby
> pracowac z komputerem wystarczy umiec czytac... Potem sa takie efekty, ze
> jak pani Zosia opanuje klikanie w Wordzie, to nie ma mowy, zeby byla w
> stanie poradzic sobie z programem, ktory nawet jesli bedzie prawie
> identyczny, to bedzie mial te ikonki inaczej rozmieszczone, czy chociazby
> inaczej wygladajace.

No i tu jest ciekawostka techniczna. Bo ta sama pani Zosia, która na co
dzien jezdzi Cinquecento dostaje w pracy sluzbowego Golfa i jakos sobie
radzi, choc przeciez i przyciski maja inny ksztalt i leza gdzie indziej i do
tego w zupelnie innym kolorze. Jeszcze nie slyszalem o takiej (takim) co by
odmówili.
A jak ikonki inne ... to tragedia?!

Pozdrowienia
Roman K.