Re: stara sieciowka isa

Autor: Chooch (lawniczak_at_idea.net.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 19:51:08 MET DST

> na
> podawany
> 2,7-3,5MB/s.

Hola hola - mam siecowke na RTL8139C wbudowana w kompa przemyslowego
(embedded PC) wyciaga od 6 do 7 MB/s przy obciazeniu proca na poziomie 10%
(W2k, PIII 750 MHz, BX chipset). W trbie 100Mbit nie testowalem, bo nie
dysponuje odpowiednim hubem/switchem.

> praktycznie

Jasne, tyle, ze Intel i 3com kosztuja od 8 do 30 razy wiecej niz karty na
Realteku i innych klonach.

> A ja polecam, bo mi chodzą dobrze. I szybciej, ok. 4,5. Prócz tego
> można je kupić nawet za 25 zł (a w hurtowniach pewnie jeszcze
> taniej...)

popieram,

CHOOCH