Re: coolery, coolery.....

Autor: \(\)l\(\) (olqo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 19:35:19 MET DST

> Niezły jest ale i głośny ...

Tez tak mysle

> Ten model dobrze chłodzi, jest cichy i tani (50zł)- polecam.
> Radiator ma aluminiowy ale ze wstawką miedzianą na dole
> co powoduje że szybciej odprowadza ciepło z procesora.
> Ewentualnie kiedyś będziesz mógł sobie wymienić sam wentylator
> na mocniejszy (i głośniejszy ;).

I TEGO BIORE!!!
Dzisiaj sie zastanowilem i powiedzialem tak- tego biore!

> Jeżeli jest przykręcony do metalowych sanek w obudowie
> to nie ma sensu - obudowa odbiera ciepło.

Tak jest. Ale tuz nad nim jest fdd (i slot wyzej a pomiedzy dalem wszystkie
"luzne" (za dlugie ) tasmy.

> Natomiast w kieszeniach obowiązkowo.
> IMHO wogóle ryzykowne jest instalowanie
> dysków 7200rpm w szufladach, niektórzy się
> później dziwią że na dysku pojawiają się
> bad sektory a mają szuflade bez wentylacji.

O to sie raczej nie martwie :)
Nie mam szuflady, a jak bede mial to taka nieduza i wolna (do 5400rpm) i z
wentylacja.
IMHO nie opyla sie dawac glownego HDD do szuflady.

Czy kupic do tego wentylatora Copper shrima?

Dziekje

Pozdrawiam!
()l()