tuner TV ATI - znieksztalcenia

Autor: marek (m99_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 18:12:25 MET DST

uruchomilem ostatnio karte ATI all in wonder 128. Zainstalowalem
oryginalne oprogramowanie do tej karty. Borg TV nie dziala bo nie
wykrywa ukladu BT 8x8 (jest 829).
Problem jest taki, ze:

co jakis czas (czesto) pojawiaja sie drgajace wygiecia obrazu i w
nastepstwie przesuniecia w plaszczyznie poziomej. Zalezy to od kanalu, a
przede wszystkim kontrastow.
Np. jest jakis teledysk na mtv. Pokazuje ladnie, ale kiedy pojawia sie
na czarnym tle teledysku, biala ramka z info na temat utworu to przesuwa
go w prawo o pol ekranu i nie da sie tego odczytac.

czy problem jest z zakloceniami od innych kabli?
czy sam kabel antenowy jest nie specjalny? (na tv przez ten kabel chodzi
ekstra)
czy oprogramowanie jest slabe? (nie pozwala dostroic manualnie)
czy karta jest felerna?

mam obudowe at podlaczona do nie uziemionego zasilania.

czekam na porady bo tak jak jest to zaczynaja bolec oczy. a ja nie wiem
nawet jak dobrze moze byc i powinno byc. czy to kres jakosci?

na zyczenie moge podeslac kilka fotek jakby ktos chcial zobaczyc.
POMOCY.

dzieki

marek