Re: Od czego zaczynalismy .. troche historii :)

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 23:49:30 MET DST

Mabu <mabu_at_kki.net.pl> wypowiedział(a) się w następujący sposób:

> I jeszcze przypominam sobie trochę później jak kupiłem pierwszy
CD-rom x2 z
> kontrolerem - pamiętacie ?

mam w szafie Sony x1 z kontrolerem, ale nie moglem go uruchomic - nie
bardzia sie na tym znam. W sumie to kilka miesiecy temu, jak mi padl
CTX x52, przesiadlem sie na Mitsumi x4 i szybko z niego nie
zrezygnuje:-)))

> To były cudowne czasy z chęcią kupił bym sobie
> taką maszynkę bo miały w sobie to coś co teraz najnowsze komputery
nie mają.
> Nowe są takie bezosobowe :(.

jakie? Ja ze swoim rozmawiam...:-)

> Kiedyś potrafiłem przesiedzieć pół nocy
> wgapiony ndd jak sprawdzał mój 40 MB dysk.....

hmm, ja tak robie dzisiaj... gdy sprawdza mi 40GB:-)

Toltek,

z dolu pozdrawiajacy.