SDI + Router ASMAX IAS-660

Autor: Zader (zader_at_zis.com.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 17:29:17 MET DST

        Witam

    Od kilku dni jestem szczesliwym(powiedzmy) posiadaczem SDI. I jak to
zwykle ze mmna bywa postanowilem sie tym podzielic z sasiadami. A ze nie
lubie jak mi serwery wyja po nocach postabnowilem skorzystac z routera ASMAX
IAS-660. I wszystko wygladalo ladnie przez godzin kilka dopoki wszystko nie
stanelo. A wyglada to tak:

    Wszystko staje i dane przestaja przechodzic. Sprawdzam w statusie
wszystko wyglada OK, polaczenie niby jest ale dane stoja. Proba rozlaczenia
i ponownego polaczenia nie przynosi efektu. Po ponownym polaczeniu jedyna
roznica jest brak ustanowienia protokolu PPP.
    Jedynym sposobem jest odlaczenie routera od zasilania na chwil kilka i
problem znika. Ale znika na 6 do 20 godzin po czym znowu sie pojawia.

    Jesli ktos mial podobne problemy lub wie jak sobie z tym poradzic prosze
o kontakt.

Zader
zader_at_poczta.onet.pl