Re: Powiedzcie mi cos wiecej o S3 Savage

Autor: Artur (biczysko_at_lucent.com)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 15:32:06 MET DST

Slawek wrote:

> Chodzi mi o kilka info o karcie graficznej S3 Savage 4 16MB 32bit czy na tej
> karcie beda chodzic nowe gierki w rozdzialce 800*600, czy jest kompatybilna
> z wiekszoscia gier, czy bedzie dzialac na plycie Asus P2L97. Mysle powaznie
> o wymianie bo moja Riva tnt2 m64 32MB nie wspolpracuje z plyta glowna i
> wiekszosc gier mi sie wiesza :( Mam juz kupca na ta rivke i jeszcze sie
> wacham. Powiedzcie co myslicie o tym S3 Savage.
>
> ps. nie wchodzi w gre kupno innej karty niz Savage....
>
> pozdr. Slawek

Dobrze sie zastanow nad ta karta, ja mam Savaga4 32MB i nie jestem z niej
zadowolony.
Ogolnie nie ma z nia jakichs wiekszych problemow, ale akceleracja 3d jest
niedopracowana,
bo w grach gdzie konieczny jest akcelerator czesto sypie sie grafika, grac sie
da, ale co to
za przyjemnosc jak sie "lamie" obraz :) Z rozdzielczoscia nie ma problemow.
Nawet
wymiana sterownikow nie pomaga. Przypuszczam, ze z karta, ktora chcesz kupic
bedzie podobnie.
Ale jak chcesz sie przekonac to uruchom sobie np. Project IGI (glowne menu)
albo Collina. To tyle, wybor nalezy do Ciebie...

Art