Powiedzcie mi cos wiecej o S3 Savage

Autor: Slawek (slwkk_at_poczta.fm)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 15:28:28 MET DST

Chodzi mi o kilka info o karcie graficznej S3 Savage 4 16MB 32bit czy na tej
karcie beda chodzic nowe gierki w rozdzialce 800*600, czy jest kompatybilna
z wiekszoscia gier, czy bedzie dzialac na plycie Asus P2L97. Mysle powaznie
o wymianie bo moja Riva tnt2 m64 32MB nie wspolpracuje z plyta glowna i
wiekszosc gier mi sie wiesza :( Mam juz kupca na ta rivke i jeszcze sie
wacham. Powiedzcie co myslicie o tym S3 Savage.

ps. nie wchodzi w gre kupno innej karty niz Savage....

pozdr. Slawek