Re: call back

Autor: PLen (p.lenartowicz_at_asterix.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 11:58:07 MET DST

Użytkownik Marek K <parek_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9qgluv$bc6$1_at_news.tpi.pl...
> Jak zrobic i ewentualnie czym mozliwosc oddzwaniania. Mam w firmie staly
> dostep do Internetu i chcialbym z domu laczyc (na koszt firmy) poprzez
> zwykly modem analogowy albo ISDN. Tzn chcialbym aby PC w firmie mogl do
mnie
> oddzwaniac i laczyc z Internetem. prosze o pomoc

Przy wykorzystaniu lacza ISDN wart rozwazenia jest produkt f-my DrayTek:
ISDNRouter VIGOR2000.
Opis na stronie: http://www.draytek.pl/produkty/vigor2000.htm
W sprawie szczegolow prosze o kontakt.

Pozdrawiam