Re: call back

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 18:35:58 MET DST

Użytkownik Marek K <parek_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9qgluv$bc6$1_at_news.tpi.pl...
> Jak zrobic i ewentualnie czym mozliwosc oddzwaniania. Mam w firmie staly
> dostep do Internetu i chcialbym z domu laczyc (na koszt firmy) poprzez
> zwykly modem analogowy albo ISDN. Tzn chcialbym aby PC w firmie mogl do mnie
> oddzwaniac i laczyc z Internetem. prosze o pomoc

Dokładnie nie wiem jak to zrobić ale np. w Win98se
można zainstalować serwer dial-up (panel sterowania/dodaj-usuń)
-poszukaj na komputerze w firmie opcji call-back w tej usłudze.

Na pewno Ci pomogą na grupie

PeJot