Re: Jaki kupic drugi dysk (zapasowy)

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 09:50:46 MET DST

Dafi napisał(a):

> Użytkownik "Yablon" <yablon_at_wasko.pl> napisał w wiadomości
> Nawet

> posypac

> W pracy mam dwa Samsungi i dzialaja juz niezawodnie (odpukac w niemalowane)
> od 2 lat wiec nie jest tak zle.
nie uwazam ze wszystkie Samsungi padaja, jednak odsetek padajacych jest
wiekszy niz innych firm.

> Bardziej slychac o tych IBM niz o Samsungach ;-)

Tylko o serii DTLA. No pewno ze slychac! Firma robiaca jedne z lepszych
dyskow, (jesli nie na ktorych glowna cecha byla szybkosc i niezawodnosc
( i wysoka cena :((( ) wypuscila takiego babola! To i smrod jest :}}}

> Zreszta tak sobie mysle ze sprzet typu Samsung czy LG musi dzialac w miare
> sprawnie bo jakby sie kaszanil to w miare znane sklepy komputerowe w koncu
> by zaprzestaly to montowac bo w cale nie chcialoby by im obslugiwac ciaglych
> reklamacji, wiec im to tez nie na reke.

Nie mylmy pojec. Nie mowie ze wszystkie produkty samsunga (LG w to nie
mieszaj) sa zle. Jednak z producentow dyskow robia najslabsze dyski.
Tane ale wolne o duzej awaryjnosci. Co do strategii sklepow, to nie ma
co dyskutowac, najlepiej sprzedaje sie to co najtansze lub dobrze
zareklamowane. Poza tym, jesli dysk padnie Ci po czasie gwarancji,
sklepu to nie obchodzi. Co nie znaczy ze nie zdarzja sie modele, ktore
sprawnie pracuja latami. Jednak prawdopodobienstwo trafienia na gorszy
model jest wieksze niz w przypadku innych firm. Pomijam radosna serie
DTLA IBMa, bo to wyjatkowy babol. One na szczescie w wiekszosci padaja w
okresie gwarancyjnym. Ciekawe jaki mi dysk dadza w zamian :)))

Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | GG:       32604 |
yablon_at_wasko.pl                         | ICQ:   51956669 |