Re: Jaki kupic drugi dysk (zapasowy)

Autor: Dafi (dafi_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 23:09:15 MET DST

Użytkownik "Yablon" <yablon_at_wasko.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Nawet

> hue, hue. Powiem szczerze ze nawet przeszedl mi przez glowe pomysl z
> kupnem samsunga ale szybko wywietrzal. Siakos nie mam do nich
> zaufania... Skonczy sie na tym ze kupie szpule czystych plytek :))))

W pracy mam dwa Samsungi i dzialaja juz niezawodnie (odpukac w niemalowane)
od 2 lat wiec nie jest tak zle.
Bardziej slychac o tych IBM niz o Samsungach ;-)
Zreszta tak sobie mysle ze sprzet typu Samsung czy LG musi dzialac w miare
sprawnie bo jakby sie kaszanil to w miare znane sklepy komputerowe w koncu
by zaprzestaly to montowac bo w cale nie chcialoby by im obslugiwac ciaglych
reklamacji, wiec im to tez nie na reke.

Ruskije maszyny, amerykanskie maszyny, i tak wsie made in tajwan ;-)

Dafi