Re: Modem vs Telefon

Autor: OlO (plinski_at_usun-to.polbox.com)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 09:01:24 MET DST

> Czy ktoś wie, jak można podlączyć modem i telefon, aby połączenie z
> internetem było zrywane, gdy ktoś chce zadzwonić i żeby dzwonił telefon? Nie
> chodzi mi o żadne łącze ISDN (bo mnie po prostu nia stać), ale o normalne
> łącze. Może równoległe połączenie telefonu i modemu załatwiłoby sprawę?

"Normalne" połączenie z internetem (np. przez TPSA) działa tak jak każde
inne połączenie telefoniczne - kiedy ktoś do ciebie zadzwoni to usłyszy
sygnał zajętej linii.
Jeśli połączysz równolegle z modemem telefon to prawdopodobnie
będziesz mógł tylko zrywać połączenie podnosząc i kładąc słuchawkę
- ale tego nie jestem pewien, to pewnie zależy od aparatu tel., modemu,
itp. jak będą się zachowywać w takiej sytuacji.
Jeśli chcesz mieć jednocześnie Internet i telefon to niestety musisz
się zdecydować na SDI (TPSA) lub drugą linię telef.

OlO