Re: Modem vs Telefon

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_poland.com)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 11:36:56 MET DST

Użytkownik "Viatroff" <Viatroff_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Cześć !
> Czy ktoś wie, jak można podlączyć modem i telefon, aby połączenie z
> internetem było zrywane, gdy ktoś chce zadzwonić i żeby dzwonił telefon?
Nie
> chodzi mi o żadne łącze ISDN (bo mnie po prostu nia stać), ale o normalne
> łącze. Może równoległe połączenie telefonu i modemu załatwiłoby sprawę?

co kombinujesz z analogiem :) ?

byla super promocja tpsa na isdn a moze jeszcze jest ?

Spradz czy twoja centrala daje sygnal call waiting - nie wiem czy nie isdn
tez to potrafia ale modemy niektore potrfaia to afaik wykryc (zobacz opcje
modemu). Zadne polaczenie telefonu inaczej kablami ci nic nie da.