Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 18:46:15 MET DST

"T.F." <tf_at_motocykle.org> wrote in message news:9qf18e$cdi$1_at_news.tpi.pl...

>Dokladnie.
>Troszke sie pouczy, poprobuje, pozna.
>(a i pozniejsza, ewentualna przesiadka na Okna, nie bedzie problemem)

A jak mu zmienisz konfiguracje (np. podlaczymy jakis modemik czy cos w tym
stylu) to ani be, ani me.

>Tak jest.
>Kradnijmy. Od malego.

A kto tu mowi o jakiejkolwiek kradziezy. Nie przypominam sobie nic takiego.

> (akurat granie mnie nie interesuje)
> a cala reszta jest O.K.

Tak? To daj mi drivery do ATi Rage Fury Pro, ktore obsluguja wyjscie TV. Daj
mi drivery do mojego ISDN TA (Zyxel Omni.net USB) no i dla Promise ATA100
wbudowanego w A7V (nie wiem. to moze jest). A ja i tak uwazam ze Unix jest
systemem przeznaczonym dla stacji roboczych i serwerow, ktory sie kompletnie
nie nadaje do komputera domowego.

Raf