Re: Zle podlaczylem USB i spalilem zasilacz drukarki?

Autor: HETMAN_ (tomw11_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 14:21:51 MET DST

Witam

Jako że w instrukcji płyty głównej jest zaznaczone miejsce z USB (żadnych innych opisów), to
korzystając z opisów na płycie głównej które wyglądają tak:

1 2
* *
* *
* *
* *
* *
USB

Podłączyłem 2 wtyczki które składają się z pięciu kabelków o kolorach w kolejności: czerwony, biały,
zielony, czarny błyszczący, czarny matowy. Na wtyczkach przy czerwonym kabelku znajduje się mała
strzałeczka. Podłączyłem w ten sposób, iż czerwony kabelek (ze strzałeczką) podłączyłem zaczynając
od 1 pina na płycie głównej, czyli odwrotnie niż poprzednim razem (kiedy spaliłem drukarkę). Czy tym
razem podłączyłem dobrze? Innej możliwości nie ma ale pytam aby się upewnić. Drukarka wróci pewnie
za kilka dni i nie wiem czy znowu eksperymentować, czy też korzystać z kabla LPT.
Dziękuję za pomoc
HETMAN_

tomw11_at_poczta.onet.pl
GG: 1124809