Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 09:38:34 MET DST

In article <9qd6at$23nb$1_at_pingwin.acn.pl> "plitkin" <plitkin_at_interia.pl> writes:
>From: "plitkin" <plitkin_at_interia.pl>
>Subject: Re: P R O C E S O R - program telewizyjny
>Date: Mon, 15 Oct 2001 01:18:14 +0200

>sofcie, bo tutaj mowa o piractwie. A poza tym: generalnie do pracy biora
>ludzi, znajacy office 2000 a nie StarOffice; na studiach ucza pracowac w
>accessie i excelu, a nie w star ofiice i t.d.

To jest czyste qrewstwo. Program nauczania oparty o wyroby jednej (
kiepskiej) firmy to jest popieranie monopolu de facto.

>mialbym powiedziec dzieciakowi: synku, zaoszczedzilem 2 kzl na PC, ale on
>nie bedzie dzialal, tylko przez rok postoi sobie, bo nie mam pieniedzy na
>system operacyjny? Albo na gierke dla ciebie? Oczywiscie - kupilbym gre za
>19,99, ale i tak bez systemu nie bedzie dzialac.

Sa darmowe systemy i moze sie okazac ze juz nie trzeba bedzie oszczedzac na
platny od Bill'a bo dziecko potrafilo sobie poradzic np.: z Linux'em ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com