Re: Error 2312 !!!!!!!!

Autor: Maestro / nET#47 (revanger_at_kki.REMOVE.net.pl)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 03:26:09 MET DST

> Następna beznadziejna osoba z Ciebie.
> Jeżeli już tak uogólniasz sprawę to czytaj uważnie:
> Napisałem czy ktoś wie coś na temat Error 2312 w modemie,a nie
napisałem,że
> zepsuł mi się modem.
> Czytaj uważniej a po drugie ja pisze post do ludzi którzy się znają
i będą
> mi mogli coś pomóc.
> Nieudzielaj się (niepisz żadnych postów) jak niewiesz i się nie
znasz.
Po pierwsze plitkin ma rację. Nie podałeś typu modemu (producent,
model, najlepiej jeszcze revision:)). 2312 comm port. OK. Ale co to
jest? Windows Ci to podaje? Czy modem w komunikatach AT? A dokładnie
napisałeś "...bo coś mu sie zwaliło z modemem". Co znaczy nie chce
nawiązać połączenia? Nie wybiera numeru? Nie podnosi przekaźnika? Nie
da się otworzyć portu COM? Nie odpowiada na echo? Nie odpowiada na
ATI? Nie odpowiada na ATDnumer? Czy może - a to głównie można
zrozumieć z Twojego poprzedniego postu - zaczyna się łączyć, ale nie
_nawiązuje_ połączenia?

pzdrwk!

--
/* Let the nET go straight ahead!