Re: Error 2312 !!!!!!!!

Autor: Sebastian Polak (sloniu222_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 22:36:47 MET DST

> Po pierwsze naucz sie dokladnie opisywac problem. Bo brzmi mniej wiecej
tak:
> zepsul mi sie samochod: nie jedzie. Co zrobic?

Następna beznadziejna osoba z Ciebie.
Jeżeli już tak uogólniasz sprawę to czytaj uważnie:
Napisałem czy ktoś wie coś na temat Error 2312 w modemie,a nie napisałem,że
zepsuł mi się modem.
Czytaj uważniej a po drugie ja pisze post do ludzi którzy się znają i będą
mi mogli coś pomóc.
Nieudzielaj się (niepisz żadnych postów) jak niewiesz i się nie znasz.