Re: Chello by UPC :-)

Autor: Maestro / nET#47 (revanger_at_kki.REMOVE.net.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 20:20:59 MET DST

prawdopodobne za maja

u mojego dostawcy tez w regulaminie jest takie cos, ale nie maja
_zadnych_ zabezpieczen.

> zadziala z hubem ? byc moze ale prawdopodobnie zamkna twoje konto
> bardzo szybko
> kazda sieciowka ma swoj mac adres a o ile sie nie myle to wedlug
umowy
> mozesz podlaczyc tylko jeden komputer a u nich bedzie pokazywalo ze
> jest inaczej
> czesto tez modemy sa zaprogramowane w ten sposob ze jest mozliwy
tylko
> jeden mac adres podczas sesji

Zawsze mozna odpalic Linuxa z jedna karta sieciowa (której numer
ewent. podasz, jako adres Twojej sieciówki), a w nim druga sieciówke z
siecia lokalna i gateway'a...

--
/* Let the nET go straight ahead!
   maestro_at_quark inside nET#47 and...