Jaka plyte glowna wybrac do Athlona 1,4 ???

Autor: StRoMaR (stromar_at_odeon.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 20:18:03 MET DST

Witam szanownych gropowiczy :)
Pisze pierwszy ran na wasza grupe i jakos nigdy jej nie czytalem bo nie
mialem takiej potrzeby, ale teraz mam taka prosbe bo wlasnie jutro kupuje
nowy komputer i nie wiem jaka plyte glowna wybrac dla Athlona 1,4GHz chodzi
mi tez zeby mozna bylo potem wsadzic lapeszy procek do niej i zeby byla na
DDRAM czy mozecie mi cos podradzic jak najszybciej :)
Nizej podaje jakie podzespoly komputer bedzie posiadal:

Procek: Athlon Thunderbird 1,4GHz 3D Socket A
Plyta : Asus A7V266, Socket A, AMD 761, FSB266 2DDR, ATX (nad ta sie
zastanawiam) lub VIA Abit KT7A chyba ze mozecia jaks inna podradzic :))
DDRAM: 512MB
HDD: Seagate Barracuda IV 40GB 7200 UDMA 100
Karta graficzna: GeForce 2MX/400 64MB Tv-out
                lub GeForce II GTS 64MB DDR Tv-out (tez nie wiem ktora
lepiej wybrac)
Karta muzyczna: Soundblaster Live Player 5.1 box

Wielkie dzieki za pomoc :))
Jak mozecie to piszcie do mnie na priv !
Pozdrowionka dla wszystkich i narazie !

--
/StRoMaR
Gadu-Gadu: 78220