Re: Obroty wentylatora na procku

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 18:10:03 MET DST

Maciek <maciek_at_zacisze.wroc.pl> wypowiedział(a) się w następujący
sposób:

> jeśli to wentyl na procku to ja używam programiku speedfan
> automatyczne dostosowuje prędkość wentylatorka
> do temperatury..u mnie zawsze na 50 procent a to już dużo
ciszej....ale
> działa na niektórych płytach ( ja ma abit bx133)

Wlasnie go sciagnalem i zainstalowalem... wersja 3.2 i raczej jst
wszystko OK!
Mam nadzieje, ze nie bedzie mi wieszal kompa!:-)

Tak przy okazji to jeszcze spytam, czy to normalne, ze temperatura
Celerona 566_at_800 skacze od min 34C do max52C? Bo u mnie ta sie kurde
dzieje: wentylator to GoldenOrb, a pasta termoprzewodzaca to
CoolerMaster.

Toltek,

z dolu pozdrawiajacy.

p.s. wreszcie mam w pokoju cicha cisze:-)