Problem z wyjściem dżwięku z karty zintegrowanej z płytą główną

Autor: krzysiob_at_polbox.com
Data: Sun 14 Oct 2001 - 18:13:51 MET DST

Witam
Mam płytę główną z wbudowaną kartą dźwiękową (K7VZA). Mam zainstalowany WIN98SE.
Ponieważ, tak sobie myślę, nadszedł czas podłączenia kompa do wieży i TV aby
sobie pooglądać i posłuchać DVD, więc chciałem to zrobić. Przygotowałem
kabelki, podłączyłem i nic. Nie mogę puścić dźwięku do wieży , ani na komputer.
Sprawdzam czy mogę nagrać z mikrofonu - tak, ale dźwięk jest przesterowany .
Spróbowałem zmniejszyć głośność nagrywania a tu nic wszystkie inne ustawienia
można zmieniać a tego nie. Jak myślicie co mogę sprawdzić, żeby stwierdzić, że
karta jest OK ? Czy trzeba coś zainstalować dodatkowo?( Ze słuchawek mam dźwięk
OK). Pozdrawiam, KrzysioB